top
logo

Lawendowy Winec baner

 

banerZarzeccy

 

190x380 jesien


joop001-800x1131

Newsletter

Reklama

banner TK 190x380

rabat15press3


greece-3

Baner-joop

banner TK 570x170

InfoKids
Czytając dziecku bajki, dajesz mu lepszą przyszłość! Email

Czytanie bajek rozwija dziecięcą wyobraźnię, uczy samodzielności i wytrwałości w odkrywaniu świata oraz w nietuzinkowy sposób przekazuje najważniejsze wartości i zasady, jakimi powinniśmy kierować się w codziennym życiu.

Organizowana przez markę Ever After High™ kampania edukacyjna #czytajmybajki skierowana do rodziców i dzieci ma na celu pokazanie korzyści płynących z czytania bajek oraz zachęcenie do tego najmłodszych.

Akcja #czytajmybajki nawiązuje bezpośrednio do założeń marki Ever After High™, która poprzez nadawanie nowego sensu klasycznym opowieściom, zachęca dzieci i młodzież do budowania wiary we własne możliwości.

Więcej…
 
Natalia Szroeder zachęca dzieci do czytania bajek! Email

Natalia Szroeder wzięła udział w ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej #czytajmybajki, prowadzonej przez markę Ever After High™, której jest ambasadorką. W ramach akcji, dzieci w całej Polsce uczestniczyły w bezpłatnych warsztatach językowych, wzbogaconych kreatywną zabawą.

Wspólne czytanie bajek i inspirujące rozmowy o losach ich bohaterów miały na celu pobudzenie dziecięcej wyobraźni i zachęcenie do samodzielnego sięgania po bajki.

Więcej…
 
Sonda w sprawie książeczek zdrowia dziecka! Email

Tylko do końca listopada będzie możliwość wrażenia swojej opinii dotyczącej książeczek zdrowia dziecka. W imieniu Stowarzyszenia „Dziennikarze dla Zdrowia", które wraz z Rzecznikiem Praw Dziecka opracowało Sondę skierowaną do rodziców i opiekunów, zachęcamy  do zapoznania się z nią na stronie www.zdroworosnij.edu.pl.

W 2016 r. wprowadzona zostanie, decyzją Ministerstwa Zdrowia, obowiązkowa książeczka zdrowia dziecka. Jej ostateczny kształt jest opracowywany.

A jakiej książeczki oczekują rodzice? Czym powinna się charakteryzować? Jakie informacje zawierać? Zachęcamy Państwa do wyrażenia swojego zdania, ponieważ zebrane informacje pomogą w przygotowaniu tego dokumentu. Niech zmiany będą przyjazne rodzicom!

Więcej…
 
Majka Jeżowska otworzyła dom dla dzieci chorych na raka! Email

Majka Jeżowska jest znana ze swojej działalności charytatywnej. Niedawno otworzyła dom dla dzieci chorych na nowotwory. Wokalistka jest Członkiem Rady Fundacji Ronalda McDonalda od kilkunastu lat. To dla niej stworzyła charytatywny projekt muzyczny - 4 edycje płyty „Czarodzieje Uśmiechu", na której zaśpiewały gwiazdy polskiej muzyki w duetach z dziećmi.


Śpiewającymi dziećmi byli laureaci festiwalu Majki „Rytm i Melodia", który odbywa się w Radomiu już od 10 lat. Na 4 -ech płytach „Czarodzieje uśmiechu" wystąpili m.in.: Bracia Golec, Piotr Cugowski, Kasia Cerekwicka, Małgorzata Ostrowska, Halina Mlynkova, Andrzej Piaseczny, Andrzej Krzywy, Mietek Szcześniak, Urszula...

Sprzedano ponad 300 tys. płyt, a cały dochód, ok. 2 mln pln zasilił konto Kampanii Społecznej „NIE, nowotworom u dzieci".

Więcej…
 
Rodzice z Europy pod lupą! Ogólnoeuropejskie badanie Britax pokazuje skalę dezorientacji w temacie bezpiecznego przewożenia dzieci samochodem! Email

Opublikowany przez BRITAX raport „STATE OF SAFETY" nie pozostawia wątpliwości – mimo, że zdaniem 50% rodziców ankietowanych w ogólnoeuropejskim badaniu firmy wypadki samochodowe są największym zagrożeniem dla bezpieczeństwa ich dzieci, to właśnie sami rodzice zaskakująco często podejmują decyzje, które znacząco to zagrożenie zwiększają.

Britax, jako światowy lider i innowator w dziedzinie dziecięcej mobilności, do zapewnienia bezpieczeństwa dzieci podczas podróży przykłada nadzwyczajną wagę. Dlatego przeprowadzone przez firmę badanie, obejmujące grupę ponad 4 500 rodziców z sześciu różnych krajów europejskich*, miało na celu jeszcze lepsze poznanie potrzeb i postaw rodziców w tym względzie.

Więcej…
 
« pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia »

Strona 8 z 27

sandra-www-min

travel-ecolines


bottom

Copyright © 2010 - 2011 www.PressZone.pl