top
logo

Lawendowy Winec baner

 

banerZarzeccy

 

190x380 jesien


joop001-800x1131

Newsletter

Reklama

banner TK 190x380

rabat15press3


greece-3

Baner-joop

banner TK 570x170

InfoBiznes
Targi ITB w Berlinie: Lufthansa Group inwestuje w personalizację i digitalizację! Email

Klienci są przyzwyczajeni do organizowania sobie życia zgodnie z indywidualnymi preferencjami. Aby wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom, Lufthansa Group znacząco inwestuje w personalizację i digitalizację produktu.

Do 2020 roku Lufthansa Group zainwestuje 500 mln euro w rozwój i same ulepszenie spersonalizowanej oferty. W chmurach czy na ziemi – Lufthansa Group będzie reagować na preferencje klientów indywidualną propozycją.

Dla przykładu, już teraz podróżujący mogą pobrać 250 gazet i magazynów w formie elektronicznej (eJournal) – ponad 200 000 pobrań w lutym pokazuje jak entuzjastycznie ta oferta jest przyjmowana. Klienci mogą skorzystać z chatu „Mildred" w czasie rzeczywistym pytając o najlepsze ceny połączeń. Dzięki współpracy z Apple Watch mogą sprawdzić status lotu podczas podróży.

Więcej…
 
Miłosna historia… dywanów! Email

Miłość jest uczuciem, które potrafi inspirować i dawać energię do działania. Chociaż czasem kończy się boleśnie, to jeśli jest prawdziwa, jest w stanie przetrwać, pomimo że nie ma już obok nas ukochanej osoby. Ta historia zdarzyła się naprawdę...


Carlos Vera Dieppa był przesiąknięty zapachem kumare – rośliny spotykanej wyłącznie na plantacjach położonych w kolumbijskich okolicach Amazonki. Z jej włókien od 1997 roku wytwarza się tradycyjnymi metodami przędzę, z której następnie ręcznie tkane są niepowtarzalne dywany. Początkowo produkowane były pod marką Kumare, a dziś znane są jako Verdi. Wiąże się z nimi piękna, a jednocześnie bolesna historia.

Więcej…
 
Nowy koncept restauracyjny – rozbudowa Arkadii zgodnie z planem! Email

Warszawska Arkadia jeszcze w tym roku zyska zupełnie nowe, atrakcyjne miejsce spotkań. To koncept oparty na idei Destinations grupy Unibail-Rodamco – klienci otrzymają do dyspozycji wyodrębnioną od reszty centrum, ciekawie zaaranżowaną przestrzeń w postaci strefy restauracyjnej i będą mogli wziąć udział w wyjątkowych wydarzeniach, zaplanowanych w jej obrębie.


Rozbudowa Arkadii zakończy się zgodnie z planem – w drugim kwartale bieżącego roku. W wyniku prac obiekt zyska 2 tys. mkw., a rozbudowa obejmie łącznie aż 9 tys. mkw. Wartość całej inwestycji to około 60 mln złotych. W nowej strefie gastronomicznej znajdzie się osiem oddzielnych lokali restauracyjnych o indywidualnym wystroju i różnorodnej ofercie oraz cztery tzw. wyspy restauracyjne. Obecna, prawie trzy lata temu przeobrażona i powiększona strefa food courtu, pozostanie praktycznie w niezmienionej postaci tam, gdzie jest.

Więcej…
 
Uwolnij się! Najnowsza kolekcja IKEA PS 2017 stworzona dla kochających niezależność! Email

IKEA PS 2017 powstała z myślą o wszystkich, którzy cenią wolność i swobodę – wartości uśpione w każdym z nas. Kolekcja zrywa z konwencją i otwiera się na energię nieustannie zmieniających się miejskich przestrzeni do mieszkania oraz życia po swojemu. To mieszanka nietypowych wzorów, kształtów i pomysłów na to, jak żyć wygodniej, nawet na niewielkiej powierzchni. Taka jest IKEA PS 2017 i takie są wnętrza wolnych oraz niezależnych, którym hołduje ta kolekcja – dostępna w sklepach IKEA w całej Polsce już od lutego.

 

Meble, akcesoria, tekstylia czy oświetlenie – IKEA PS 2017 łamie dotychczasowe reguły wyposażania wnętrz, stawiając na łatwość do szybkich zmian, kompleksowość i personalizację. Siedemnastu projektantów z całego świata, w tym polska reprezentantka – Maja Ganszyniec, pracowało nad tym, aby stworzyć kolekcję będącą odpowiedzią na potrzeby współczesnych mieszkańców i wnętrz, które ewoluują wraz z nimi. Wynikiem tego jest ponad 50 prostych i funkcjonalnych produktów, w tym m.in.: składana sofa, która może wisieć na ścianie, poduszka zmieniająca się w kołdrę lub samonawadniająca się doniczka, która zadba o rośliny przez dwa tygodnie nieobecności w domu.

Więcej…
 
Pierwszy w Polsce ekskluzywny koncept biznesowy typu „boutique”. Otwarcie Business Link Nowa Zebra! Email

W Warszawie powstał pierwszy w Polsce, elegancki koncept biur coworkingowych typu „boutique", stworzony przez największy akcelerator biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej – Business Link. Business Link Nowa Zebra wyróżnia się indywidualnym stylem i wysokim standardem, wychodząc naprzeciw potrzebom najbardziej wymagających przedsiębiorców.

Business Link Nowa Zebra powstał z myślą o dynamicznie zmieniających się i rosnących potrzebach rynku. Nasi klienci wybierając przestrzeń dla biznesu, szukają jednocześnie prywatności i możliwości networkingu, inspiracji i przyjaznej atmosfery. Naszą ambicją było stworzenie reprezentatywnej przestrzeni biurowej spełniającej te funkcje, na miarę najwyższych światowych standardów, otwartej dla przedsiębiorców z kraju i zagranicy - powiedział Dariusz Żuk, CEO i założyciel Business Link.

Więcej…
 
« pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia »

Strona 5 z 64

sandra-www-min

travel-ecolines


bottom

Copyright © 2010 - 2011 www.PressZone.pl