top
logo

Lawendowy Winec baner

 

banerZarzeccy

 

190x380 jesien


joop001-800x1131

Newsletter

Reklama

banner TK 190x380

rabat15press3


greece-3

Baner-joop

banner TK 570x170

Bialcon wiosna-lato 2011 Email
InfoModa
piątek, 25 marca 2011 18:19

Miejski szyk, niewymuszona elegancja, duża doza nowoczesności – oto cechy, które charakteryzują najnowszą kolekcję firmy Bialcon na wiosnę-lato 2011. Takie ujęcie z pewnością spodoba się kobietom lubiących praktyczny styl z nutką fantazji. Kolekcja Bialcon wprowadza bowiem modę i wygodę na jeden poziom, pozwala połączyć elegancki look z jednoczesnym poczuciem bycia „na luzie". Fasony o miękkich i kobiecych kształtach, duża ilość marszczeń, zakładek oraz delikatne materiały sprawiają, że można poczuć się przede wszystkim bardzo kobieco. Paleta barw oscyluje między szalenie modnym w tym sezonie ciepłym beżem, cappuccino, kością słoniową, a zimnymi szarościami i grafitami. W kolekcji znajdziemy również klasyczne połączenie czerni i bieli, jak i różne odcienie granatu i ognistej czerwieni.

Więcej…
 
Naïvement couture kolekcja makijażu Givenchy wiosna - lato 2011 Email
InfoUroda
poniedziałek, 21 marca 2011 17:46

Nicolas Degennes prezentuje makijaż, który budzi do życia naturalne piękno, tętni emocjami i apetycznymi kolorami. Kolekcja zainspirowana kapryśną, wiosenną aurą, której soczyste barwy rodzą łagodny uśmiech w sercu. Młoda, świetlista kolekcja, której witalność jest echem spontanicznej radości młodej dziewczyny...Palety barw dla kobiety beztroskiej i eleganckiej...Dziecinnie świeże i transparentne odcienie w perfekcyjnie wyrafinowanych teksturach couture. Naturalne, cieliste odcienie kontrastują z wibrującym kolorem soczystej mandarynki, który radośnie ożywia makijaż. Cera jest subtelna i świeża. Policzki zaakcentowane kolorem, który zdradza pulsujące emocje. Oczy podkreślone kreską i skąpane w subtelnych barwach pomarańczu lub różu, brązu lub absyntowej zieleni. Usta są pełne i soczyste, niczym zakazany owoc.

Więcej…
 
Otwarcie flagowego salonu Max Mara Email
InfoModa
poniedziałek, 21 marca 2011 16:53

 

 

Flagowy salon Max Mara- premierowe kolekcje, wyjątkowe gwiazdy, ogromny sukces!

17 marca, przy ul. Nowy Świat 5 w Warszawie, odbyło się uroczyste otwarcie największego, zaaranżowanego według nowego konceptu salonu Max Mara w Polsce.

Impreza przyciągnęła wiele gwiazd, ludzi ze świata mody i biznesu, stałych klientów Max Mara oraz media. Honorowym gościem wieczoru był Luigi Maramotti, prezes grupy Max Mara, który na otwarcie przybył wraz z małżonką, Michaelą Dall'Aglio Maramotti.

 

Więcej…
 
Koturny Code i Cutesy Shoes Email
InfoModa
piątek, 18 marca 2011 14:22

Koturny to wielki hit nadchodzącego sezonu! Jeśli chcesz dodać sobie kilku centymetrów, a przy tym nie stracić na wygodzie, z pewnością to buty idealne dla Ciebie. Do wyboru masz najróżniejsze fasony – od mocno zabudowanych  typu botki, po subtelnie odsłaniające stopy jak sandałki. W sklepach znajdziesz buty na koturnach wyróżniające się niepowtarzalnym wzornictwem- ozdobione kokardkami, ćwiekami, kwiatami – obszyte skórą, zamszem, tkaniną lub wykonane ze słomy.

Więcej…
 
TUWE wiosna-lato 2011 Email
InfoModa
piątek, 11 marca 2011 11:35

Kolekcja włoskiej marki Tuwe na sezon wiosna/lato 2011 łączy w sobie wszystkie najmodniejsze trendy. Kreatorzy z Italii z finezją podkreślają dwa oblicza każdej kobiety drapieżną i delikatną. Na nadchodzące gorące dni proponują sukienki - seksowne mini lub romantyczne maxi.Kolorystyka na ten sezon to nieprzemijające czerń i biel oraz ostry róż i stonowane niebieskości. Nie mogło również zabraknąć nieprzemijającego denimu. Tuwe proponuje stylizacje zarówno na wiosenne spacery jak i gorące randki. Znajdziemy również coś na eleganckie wieczorne wyjścia oraz chłodne letnie wieczory.

W jaskraworóżowej sukience z najnowszej kolekcji marki Tuwe zaprezentowała się ostatnio wschodząca gwiazda modelingu  Ania Piszczałka. Zjawiskowo w kreacjach włoskiej marki prezentowały się również Edyta Herbuś oraz Mandaryna.

Więcej…
 
SUR MES LEVRES - kolekcja makijażu GUERLAIN wiosna 2011 Email
InfoUroda
poniedziałek, 07 marca 2011 17:15
„ Jeszcze raz , Natalia Vodianowa wciela się w nowa rolę podążając śladami klasycznych piękności tj, Gene Tierney, Kim Novak, Grace Kelly. Wytworny styl, urzekającej młodej kobiety , która bawi się dyskretną elegancją i wszystkim tym , co nas uwodzi i zachwyca. Jej tajemnica? Jej makijaż! Jej postawa! Jej styl! Kolor – bardzo twarzowy, dziewczęcy róż. Linia eyelinera podkreśla jej oko i wydobywa niebieski odcień tęczówki. Jej usta są zaznaczone mocnym lecz nie prowokacyjnym kolorem, a zaróżowione policzki harmonizują z całością. Tej wiosny, Natalia zabiera nas do „Cafe Society”, do świata , gdzie prawdziwe gwiazdy , swoim stylem, posunięciami i postawą inspirują świat mody i projektowania wnętrz. Natalia ucieleśnia ogień i lód , tak jak opisane gwiazdy przed nią.”
Olivier Echaudemaison, Creative Director
Więcej…
 
Moda na okulary Email
InfoModa
sobota, 05 marca 2011 22:40

 Okulary już dawno przestały pełnić jedynie praktyczną funkcję dla osób mających problemy ze wzrokiem. Odpowiednio dobrane oprawki są częścią stroju, podkreślają indywidualny charakter ich właściciela, często zastępują biżuterię. Potęgę okularowej mody doceniają gwiazdy, pokazując się na czerwonych dywanach w najbardziej stylowych fasonach oprawek.

Proponujemy kilka stylizacji Grażyny Wolszczak w oprawkach marki Hera&Luna.

 

 

Oprawki Hera&Luna rzeczywiście robią wrażenie mówi aktorka - Z jednej strony są eleganckie, a z drugiej zupełnie casualowe, do noszenia na co dzień. Mega kobiece, szykowne i stylowe. I dobrze, ze są to produkty polskiej firmy!

Oprawki marki Hera&Luna powstały dla kobiet sukcesu, na bieżąco śledzących trendy ze światowych wybiegów mody. Każda z Pań ceniących elegancki i klasyczny styl wzbogacony nowoczesnymi akcentami zachwyci się okularami sygnowanymi logo H&L. Projektanci postawili na dyskretny luksus.

Roślinne dekory, zgrabne połączenia tworzyw sztucznych z metalami, a jednocześnie proste, klasyczne formy sprawiają, że okulary Hera&Luna pasują zarówno na poważne spotkanie biznesowe, jak i niezobowiązującą kolację w gronie znajomych. Doskonałe dla kobiet, które zwracają uwagę na klasę i szyk w każdej sytuacji.

Więcej…
 
Aplikacje BlackBerry dla polskich użytkowników Email
InfoBiznes
sobota, 05 marca 2011 20:51

BlackBerry App World ogłasza dostępność trzech nowych aplikacji przygotowanych specjalnie na polski rynek. Nowe aplikacje Allegro, Biznes i Onet pozwolą użytkownikom smartfonów BlackBerry obserwować aukcje, sprawdzać najświeższe dane z rynków finansowych oraz  być na bieżąco z informacjami z kraju i ze świata.

Wszystkie aplikacje dostępne są za darmo. Można je pobrać bezpośrednio na smartfon BlackBerry z BlackBerry App World.

Więcej…
 
Biżuteria Papillon już w Polsce Email
InfoModa
sobota, 05 marca 2011 20:22

Biżuteria to rzecz bardzo osobista. Galerii Papillon przyświeca
szlachetna idea, która ma na celu nie tylko zdobienie kobiet.

Galeria Papillon prezentuje 4 kolekcje biżuterii. Jedną z nich jest
wytwarzana z palonego szkła kolekcja Aqua.


Każda bransoletka to rękodzieło kobiety w Ruandzie, a 35% dochodu z jej
sprzedaży wspiera bezrobotne i chore na Aids kobiety w tym kraju.
Dodatkowo dzięki zatrudnieniu przy produkcji bransoletek kobiety te
zarabiają 15 razy więcej niż przeciętna osoba w Ruandzie.

Więcej…
 
Perłowy ogród w butiku trendsetterka.com Email
InfoModa
środa, 02 marca 2011 20:11

Butik trendsetterka.com rozpoczął współpracę z kolejnym projektantem.

Tym razem do Polski trafiły delikatne i piękne bransolety bogato zdobione kamieniami i pierścienie z kamieni o ciekawych kształtach otoczone japońskimi koralikami. Czyli biżuteria fińskiej projektantki, tworzącej pod marką Helmitarha. Jej dzieła są jak powrót do przeszłości, do czasów gdy małe dziewczynki marzyły o koralikowych naszyjnikach i efektownych pierścionkach.

Już teraz ekskluzywna wersja tych dziewczęcych marzeń dostępna jest w Polsce jedynie w butiku trendsetterka.com

 
« pierwszapoprzednia231232233234235następnaostatnia »

Strona 231 z 235

sandra-www-min

travel-ecolines


bottom

Copyright © 2010 - 2011 www.PressZone.pl